Browin - misija, vizija, vrijednosti

Misija, Vizija, Vrijednosti

2021-02-01

Misija:

Dijelimo svoju strast, znanje i tradiciju kućne prerade hrane sa svima, kako bismo podržali sretan i zdrav život.

Vizija:

S ponosom stvaramo privlačna, inovativna i promišljena rješenja koja svakome olakšavaju vođenje zdravog i ekološkog života – posebno poticanjem strasti za domaće delicije. Mi, tim BROWIN – ljudi znatiželjni za svijet i zaljubljeni u svoje područje – slušamo naše kupce, poslovne partnere, suradnike i stručnjake te aktivno reagiramo na promjenjive trendove. Razvijanjem naših istraživačko-razvojnih kompetencija i proizvodnih kapaciteta želimo još bolje i fleksibilnije odgovarati na nova očekivanja. Povećavamo svoju učinkovitost, optimiziramo procese i činimo naše proizvode još praktičnijima, a pritom ostaju dostupni svima. Naša prisutnost u svakom domu i vrtu bit će za nas najveća čast i priznanje. Stoga mi, kao BROWIN, izražavamo naš moto riječima: „... jer domaće je bolje!“.

Vrijednosti:

Ovdje predstavljamo naše vrijednosti koje proizlaze iz obiteljske tradicije, a koje ujedinjuju sve zaposlenike u tim sposoban za učinkovito postizanje ciljeva organizacije, osiguravaju pravu motivaciju za ostvarivanje misije naše tvrtke i čine temelj vjerodostojnosti našeg poslanja te grade povjerenje među našim kupcima i poslovnim partnerima (putem odnosa, djela i ponude):

Passion

Strast – podržavamo druge u ostvarivanju njihovih snova i stvaranju osjećaja sreće, dijeleći dobre i zdrave stvari, kao i potičući ih da čine isto. Želimo da naša zajednička strast – izrada vlastitih domaćih proizvoda i briga o vrtu – u vama budi ponos i zadovoljstvo te da vas nadahne na promjenu stvarnosti koja će vam omogućiti ispuniti još više snova.

Quality

Kvaliteta – ključni je element naših aktivnosti i odražava se u svim djelatnostima naše tvrtke. Predstavlja stalnu težnju za stvaranjem sve boljih i inovativnijih proizvoda, za sve učinkovitijim upravljanjem procesima i projektima te za postavljanjem uzornih standarda u području pripreme ponude i funkcioniranja organizacije – i to sve u suradnji s našim kupcima, partnerima i dobavljačima.

Partnership

Partnerstvo – u središtu naše pozornosti uvijek je konkretna osoba sa svom bogatošću svoje osobnosti koju donosi u našu organizaciju. Upravo na toj osnovi gradimo odnose – kako unutar organizacije, tako i s našim kupcima, poslovnim partnerima i okruženjem u kojem djelujemo. Poštujemo se i slušamo, vodimo se poštenjem i kulturom izgradnje dugoročnih i obostrano korisnih suradnji. Uzajamno se podržavamo u postizanju radnih ciljeva stvaranjem uvjeta za samorealizaciju i prijateljsku atmosferu u tvrtki.

Development

Razvoj – je jezgra oko koje se vrte naše svakodnevne aktivnosti. Želimo stjecati znanja i usavršavati svoje vještine, posebno kroz međusobno slušanje i učenje od drugih. Proaktivni smo, spremni nadilaziti vlastite granice i slijediti i one najodvažnije snove. Naša domišljatost treba biti inspiracija drugima. Želimo biti najbolji primjer kako učinkovito graditi osobni i poslovni potencijal.

Security

Sigurnost – stalo nam je do toga da svaka osoba u našoj tvrtki ima osigurano zdravlje i da se osjeća sigurno pri obavljanju svoga posla. Važno nam je znati da naše djelovanje ima pozitivan utjecaj na okoliš i zajednicu. Briga o sigurnosti je i razlog zašto pazimo na dobru ekonomsku kondiciju, koja pruža osjećaj stabilnosti zaposlenja i sigurnost da možemo osigurati najvažnije potrebe za nas i naše obitelji. Nastojimo povećati međusobnu sigurnost u svim aspektima suradnje s našim kupcima i partnerima.

Health

Zdravlje – za nas je pokazatelj ukupne dobrobiti svake osobe i njezine okoline, uključujući prirodni okoliš. Našu brigu za što bolje zdravlje i kondiciju izražavamo razvojem rješenja usmjerenih na zaštitu okoliša, reciklažu i „bio“ proizvode.


...jer domaće je bolje!